Jordgubbar



Dagen har spenderats på MTV med massor av jobb. Sen gick jag hem och påbörjade nästa jobb, musikvideon. Jag hoppas den blir klar snart, inte för att det inte är kul, jag älskar att klippa videos, utan för att jag vet att bandet vill ha den NU NU NU. Dom vill ju ofta det, banden.

Gick in på VI-butiken när jag gick från tunnelbanan och köpte jordgubbar från Holland. Dom var dyra men goda. Har ätit en hittills. Ska nog ta resten i morgon, sen är dom ju gamla. Vi gör ofta så här hemma, köper och slänger bort, för ingen hinner äta allt man tror att man vill ha när man går där i affären. Är det fler som gör så?

I morgon tänkte jag försöka fota lite av det jag köpte i Barcelona om det kan vara av intresse. Men tro inte att det blir nån modeblogg här för det, så kul ska vi inte ha.

Säg nått!
Postat av: Hanna Z

Ja precis. Men är man glad för nåt så ska man väl självklart få skriva om det både två och tre ggr omman känner för det, men det har ju sin gräns liksom..

2010-05-25 @ 14:07:53
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna Z

Tack! :)

2010-05-25 @ 15:57:28
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0