Hemma!


Landade för två timmar sen ungefär, bara ca fyra timmar efter utsatt tid. You got to love Spanair.. Barcelona är min nya kärlek! Stockholm känns helt plötsligt inte lika kul. Men det blir väl ändring på det på lördag när finaste Rob kommer hem från Mallis! Som jag saknar honom! Har inte hört hans röst på snart en vecka, typ det längsta någonsin. Om man inte räknar med innan vi kände varandra för då hörde jag den ju typ... aldrig? Eh, dags att sova nu?

I morgon ska jag till Bingos studio och jobba lite. Sen blir det helg på WeSC och sen MTV nästa vecka. Måste packa upp min väska också. Tror jag har shoppat för typ 7000. Har en del nya skor nu som jag måste hitta plats för. Robin kommer ju bli galen. En gång undrade han om jag bodde ihop med honom eller skorna. Jag sa inget då om att jag redan har två flyttkartonger med skor på vinden hemma i Dalarna... Ska nog inte säga nått om det nånsin när jag tänker efter.

Nu: sova!

Säg nått!
Postat av: F

Oj, har du varit ute och rest! Härligt :)Vem har du rest med då? jobb?



Skönt att du har shoppat för 7000, haha. Det är då livet känns som allra bäst, fram tills man kollar kontot och man har lust att dö. Haha!



Pusss på dig!

2010-05-23 @ 14:18:40
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0