MÅNDAG


Dagen efter...

Var ute med Amanda, Frida, Anna A, Anna W och Lisa i lördags. Vi hade en helkväll med förfest i Hornstull (Madonna och Samantha Fox, Spice Girls var med på ett hörn. Spice up your life!) och sen drog vi vidare till Ambassadeur för att dansa till Hoffmaestro som skulle DJa. Dom såg vi dock inte mycket av men kvällen var ändå i toppklass med mycket dans och glada miner. Sen mötte jag upp Robin som tydligen hade fått lite för mycket innanför västen.. hehe! Han var ute med nyfunna vänner från backen och dom verkade också haft en helkväll (helrör?) Igår träffade jag Kim och Mari så min tvättid fick flytta på sig, gick upp kvart över sex imorse istället för att hinna med det. Nu ska jag snart gå ner på stan och fixa lite saker innan det blir jobb på WeSC. Samma i morgon, onsdag och torsdag bjuder på MTV och på fredag åker jag äntligen hem! Ska bli så skönt att bara vara ledig i några dagar!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0