Göttiga sommarliv!



Idag rockar jag en randig tröja från Urban Outfitters vintageavdelning. Har just nu ett par bomullstroser till det, funderar på att dra på mig ett par shorts innan jag går till jobbet. Tänkte börja med dagens outfit här i blöggen. Har ju sånt omisskänligt sinne för stil och flärd.

Sen sist har jag hunnit blondera håret. Ja precis, jag ser ju själv att jag inte är blond men det är ljusare i alla fall, Har hängt en del på mtv och sen med fina Ellen som är här från San Francisco på besök. Igår var jag med mina tjejkompisar på Sex and the City. Den var sådär. City som jag är så matchade jag min 3500 kronors-skinnjacka med en klädsam skrikhosta samt tre liter snor som rann i en strid ström ur näsan. Vore trevligt att bli frisk snart.

Men, tänker ni, dom två andra bilderna då? Jo jag tänkte bara visa hur mitt hem ser ut eftersom vi aldrig är hemma och varken hinner packa upp våra väskor (vi har varit hemma i typ två veckor nu) eller diska. Idag ska det ske, skrikhosta eller inte! Vill inte att folk ska tro att dom kommit hem till två knarkare liksom (haha som att vi släpper in nån i dagsläget). Dessutom är jag trött på att äta cornflakes med tesked. Nu väntar jobbet!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0