Alltså blä.


Ibland blir man ju sjukt trött på allt av ingen anledning. Eller? Jag är ju egentligen glad ganska ofta, typ jämt, men ibland blir man ju less. Får man inte va det? Alla på fb är ju sjukt glada hela tiden och det är ju kul när det går bra för andra (hehe) men man blir ju ändå lite fundersam. Har alla andra skitkul jämt eller? Och alla ba: "men det går ju så bra för diiiiiiig". Man ba: BLÄÄÄÄÄ! Ja jag är jättetacksam för allt roligt som händer, tro inget annat, men vad fan! Ibland önskar jag att jag kunde få vinna 50000 i månaden i 25 år. Då skulle jag bara sitta och klippa resten av mitt liv. Ba åka på festival, filma och klippa massa roliga grejer av materialet resten av året. Klippa om, klippa nytt, klippa klippa klippa. Ni ba: men jobbar inte du med det redan? Man ba: Jo, men fatta 50000KRONER?

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0