Mastiff


Hem till stan igen för WeSC-jobb och uppstart på Mastiff. Jag klipper på den svenska versionen av Jersey Shore, typ. Vet inte hur jag annars ska förklara. Får ju inte säga så mycket men jag kan säga att det här vill ni inte missa... Herre. Gud.

Jag och Robin hinner nästan aldrig ses längre på grund av våra jobb. Därför har vi börjat dejta. Eller jag låtsas det, Robin fattar nog inte riktigt det här med att stanna och mysa och kolla utsikt när man är ute med bilen för att typ hämta tvätten. Men han är ju så snäll och fin så han ställer upp så en annan ska bli glader. Här dejtar vi på Fjällgatan, Robin ser kär ut men egentligen låtsaspussas han bara. Ni vet, med hopsnörd mun. Han brukar säga att han inte får ge mig för mycket uppmärksamhet, jag blir så lätt kaxig då tycker han.


Sen skulle vi ta kort på varandra tyckte jag.


Känns som att Robin inte tog sin uppgift på allvar riktigt...


Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0