Hopp-fest


Sen blev det ilfart tillbaka till stan för häng på MTV och Milford innan vi drog hem igen, till Peace & Love. Det har jag redan skrivit om men jag antar att jag kan bjuda på en bild i alla fall:


Jay-Z var det bästa av allt. Utan undantag, sorry Robyn, sorry Kent, sorry Joey. Ni var också bra, men Jay var bäst.

Sen tillbaka till MTV och sen tillbaka hem lika fort igen, tror jag var i stan typ två dagar innan abstinensen kom krypande och jag stack hem till Rättvik igen. Solade, badade, körde all in-semester på fyra dagar. Självklart med bästaste Amanda!


Vi försökte få till en hoppbild, som alla andra coola bloggare. Det gick sådär. Men vi hann i alla fall spela in ett avsnitt av den vita stenen. Alltid något!


Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0