747


Så där, nu har jag ju en hyfsad uppdatering av juli att se tillbaka på. Bra jobbat! Senaste tillskottet bland sommarupplevelserna stod Kent för igår. Långholmsparken med Anders, Jennie, Sarah & Johanna. Emil var där med en vän också, honom hade jag inte sett på flera år. Roligt! Dom var bra, inte grymma, men bra. "Mannen i den vita hatten" skickade mig sex år tillbaka i tiden när första ackordet togs. Det var det bästa på hela spelningen, då kände jag att Kent är mitt band. Jag har inte känt så på många år, och det känns som det kommer dröja tills jag känner så igen, om det nånsin händer. Men där och då var det fint!


Innan spelningen körde vi lite festival i gräset.


Det bästa som finns är ju att omge sig med glada människor. Och givetvis den eviga kärleken, eller vad säger du Jocke?

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0