UPDATE


Har fått order att uppdatera så det är väl bara att sätta igång! Igår var jag ute med mina fina vänner Maja, Anders och Johanna, vi hade trevligt med lokalt barhäng och öl, på en tisdag! Jajjamän! Robin var hemma och spelade lite gitarr, det är ju bra att ge varandra space som Anders sa och skrattade eftersom vi bor i en garderob. Idag gick jag upp med tuppen, dvs Robin, fast jag hade tänkt ta sovmorgon. Gjorde morgondagens jobb redan då och nu är jag klar och har skickat iväg det på kvalitetskontroll, har jag tur så duger det perfekt! Nu ska jag samla ihop vår tvätt och ge mig ut på mission. Tänkte att något kan jag ju göra i hushållet eftersom Robin faktiskt både lagar mat och diskar varje dag, jo det är sant, jag har fått ett hembiträde. Nu vet jag inte om han gör det av eget intresse eller för att han vet att det inte blir nått av annars men ändå... Jag är tacksam vilket som! Hoppas alla har en fin dag, ikväll kommer Robins föräldrar (det är Helena som vill att jag ska uppdatera hehe) och vi ska äta middag och se på Avatar 3D. Jag har redan sett den men det gör man ju gärna om, det kan vara den bästa film jag sett! Hej hopp nu blire tvätt!

Säg nått!
Postat av: Andersss

"jo det är sant, jag har fått ett hembiträde." Hahahaha!

2010-01-13 @ 23:15:23
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0