TRÅKIG VÄNTAN


Sitter och väntar på uppdateringar om ett jobb jag håller på med. På ett sätt är det skönt att gå hemma och fixa med saker medan jag väntar på mail men samtidigt är det stressande, jag vill ju sätta igång och jobba! Men jag får väl info snart om vad som behöver göras hoppas jag.

Igår var vi som sagt ute med Robins föräldrar, trevlig middag och sen asbra bio. Alltså Avatar är verkligen min bästa film nu. Den är så himla fin! JA, storyn är tunn, den är lång bla bla bla men djupet i bilderna, musiken och alla smarta "dolda" budskap är ju det som gör hela grejen. L-O-V-E som Michael skulle ha sagt.

Robin är på Arlanda och kramar på sin brorsa som kommer hem från Thailand idag. Jag saknar honom nästan innan han går utanför dörren. Jag antar att det är sånt som går över efter ett tag. Alla har sagt att man ska ge samboskapet typ två månader, det är först då man vet hur det verkligen känns. Jag får återkomma med resultat... Just nu är jag bara käääär!

Säg nått!
Postat av: Helena

Bra Anna, jag gillar när du skriver och berättar vad ni har för er, det är roligt att läsa, KRAM

2010-01-15 @ 14:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0