OMDÖME


Jaha, Let's Dance avklarat. Jag vet inte om det var så mycket att hänga i julgranen? Gudrun var som väntat härlig och Elin verkar ju ha en rätt rolig personlighet men det var ju helt klart Willy som tog hem storslammet när det gäller underhållning. HA HA HA! Herre. Gud. Jag tyckte Agneta Sjödin dansade finast. Så det var mitt omdöme.

För att betygsätta kvällen i stort så var det 5 av 5 måste jag säga! Möttes av ett medley av tacosåser och sen blev det godis, chips, öl och spel! Först ett roligt ritspel där man gissade grejer och sen storfavoriten hockeyspel. Jag blir en vilde när jag får leka med det. Har ingen koordination överhuvudtaget, bara satsar mitt hårdaste och hoppas på det bästa. Precis som med allt annat jag gör då iof....

Go'natt!

Säg nått!
Postat av: Andrsss

Köpte den på urban outfitters. Fanns en kvar igår så skynda! :)



5 av 5 toasters lätt plätt, vi får hoppas på en repris ikväll! Friska viljor!

2010-01-09 @ 11:32:36
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0