HELG-RAPPORT


Fredagen bjöd ju på träning som sagt, Robin höll traditionen uppe och jag gick därifrån med ännu en fläskläpp. Nä inte riktigt så illa men man kan ju säga att jag lärt mig att man ska hålla ihop armarna framför ansiktet när man sparras... Sen blev det förfest hos Maja med Let´s Dance, inte lika aktivt tittande som förra gången dock. Senare drog vi till Strand och lyssnade på blåsorkester, typ. Rolig kväll och sen kom lördagen då vi mötte upp samma gäng för lite Snabba Cash. Boken är klart bättre men filmen var helt okej! Sen blev det öl på otippat ställe där det bjöds både på vimmelbilder och karaoke. Idag har vi varit på bio igen, förhandsvisningen av Det regnar köttbullar, jag och Robin och mina fd barnflicksbarn! Ville nästan inte gå hem när vi skulle skiljas, gick och vände mig om efter dom flera gånger när vi lämnat dom vid bussen. Gullungar! Sen gick jag och Rob till Jensens och åt middag och nu är helgen slut och i morgon ska jag ut till Teamwork igen!

Säg nått!
Postat av: Helena

Hej på ER, fullspäckad helg alltså, kul att läsa i alla fall:)ni hittar då på allt möjligt att göra. Sköt om er tills vi ses snart igen. Kram

2010-01-18 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0