VECKAN SOM GÅTT



Sådär ja, här har man inte bloggat ordentligt på typ en vecka och därför startar jag med en bild på maten jag lagade igår. Vilken stjärnbloggare jag är! Ingen onödig info här inte, bara direkt in på vad jag åt igår, precis vad man vill veta när man läser en blogg. Och jo tack, det var jättegott!

Så vad har jag gjort sen sist? Jo jag har *trummvirvel* skaffat mig ett extrajobb. Ska hädanefter spendera en stor del av min tid på Wesc i Pub-huset. Ska jobba idag faktiskt. Jag har ju levt frilandsliv i mer än ett år nu och det har funkat bra men jag tycker att jag har jobbat för lite. Alla tycker att jag är störd som vill jobba mer, alla tror att jag vill jobba mer för att jag inte klarar mig på frilansjobben men jo, jag har klarat mig jättebra men det är ju kul att jobba! Det känns askul att få lite distans, se nått annat, ha en fast punkt där man vet att "här jobbar jag". Det känns nice att ha i alla fall ett jobb där man inte bara är på besök. Men redan i morgon ska jag tillbaka till MTV så no worries liksom, jag har inte slutat klippa. Redigeringen kommer fortfarande ta mest tid, men som sagt, skönt med lite distans ibland.

Sen har jag varit på kalas, i fredags med Jonna och gänget (grattis igen babe!) och i lördags var jag på White Room med Maja, Julia och Erika. Jo alltså, jag skrev inte fel, jag var på White Room. Ha ha ha! Alltså, inga fel på den kvällen, sällskapet var ju i toppklass och jag träffade Alex där inne så det var en trevlig överraskning. Men, Stureplan? Alltså, är det bara jag som inte fattar grejen? Och White Room? Ett vitt rum. Kul idé liksom! För min del kan jag inte förstå vad det är folk köar för men jag är väl bara efterbliven i utelivsdelen av hjärnan. Jag säger bara festival! Där snackar vi riktig fest!

Jag och Robin avslutade veckan med en tokläskig film med det sjukaste slutet jag varit med om så nu tittar jag på Vakna med the Voice så jag slipper tänka på filmen. Vågar typ inte sova fast det är jätteljust ute. Varför lär jag mig aldrig? Jaja, lite frukost kanske?

Säg nått!
Postat av: Jonna

mmm kött :)och salladen ser god ut ;)

2010-02-01 @ 13:23:49
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0