VÄRSTA LJUDET


Fick en ny favorit i dag på listan över vidriga ljud. Barn i femårsåldern som skrik-skrattar i sätet bakom en på bussen. Alltså, om man har kids som låter som mistlurar så fort dom är på allmän plats då tycker inte jag man ska få åka kommunalt. Då får man åka bil och ha egen skrik-fest. Tänkte vända mig om och skrika tillbaka, typ så här:
HAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAHAAAAAAAAA!
Lite Tarzan blandat med skratt liksom. Men precis då klev det på ett gulligt par med en supersöt hund som jag fick klappa och då lugnade jag ner mig lite. Man vill ju helst inte framstå som helt socialt missanpassad så det var ju tur att gullehunden kom.

Säg nått!
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2010-02-03 @ 17:41:37
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0