TW


Teamwork i mitt hjärta liksom! Har som vanligt flyttat hit. Till lunch blev det Findus och till middag McDonald´s. Nu återstår bara att se hur många timmar jag hinner sova innan det är dags att ställa sig bakom disken på WeSC kl 10.00 i morgon. Är ju fortfarande på jobbet... KÄRLEK GOTT FOLK!

Och just det, tack Mari, det är naturligtvis en nöt i musslin! Utan tyskt y ser det ut som jag skriver muslim. Bara en parentes.

Säg nått!
Postat av: Frida

ANNA! SLUTA ÄTA DÅLIG MAT! DU ÄR JÄTTE SMAL OCH SÖT PÅ UTSIDAN, MEN OM DU SÅG DIN INSIDA SKULLE DU SVIMMA! GULT KLET TÄCKER FÖRMODLIGEN ALLA DINA ORGAN!

DUMMA DUMMA DIG! DU MÅSTE VARA RÄDD OM DIG!

MÅSTE JAG KOMMA NER TILL DIG KANSKE OCH LÄRA DIG LAGA MAT? SÅ JAG FÅR BEHÅLLA DIG NÅGRA ÅR TILL!



Puss på dig dumming!

2010-02-25 @ 17:37:07
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Frida

haha det ska jag absolut göra, för din skull :)

Men jag måste nog skaffa en sån där anna skipper kamera som kan bevaka dig så att du verkligen lagar den maten jag rekomenderar, haha! PUUSS!

2010-02-26 @ 16:28:15
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0