SPINDEL I MATEN


Kolla vem som bloggar så här mitt i veckan? WOW! Skulle precis äta av den goda musslin (stava? näää) som Robins mamma har gjort åt oss men då såg jag ett frö(?) som det hade fastnat en spindel i. Då blev jag lite rädd, tills jag såg att det inte var en spindel utan att fröet/bäret/nöten såg ut så. Vilken tur!

Idag blir det pitch på Teamwork. Spännande! Är nästan lite nervös! Inte var dag man producerar, filmar, klipper och dessutom har hittat på hela idén... Men det ska nog gå bra! I morgon kommer Robin äntligen hem! Jag saknar ju ihjäl mig!

fröet eller bäret eller whatever

Säg nått!
Postat av: Mari

nöt?

2010-02-24 @ 16:44:05
URL: http://maridahlen.blogg.se/
Postat av: Jonna

valnöt till och med kanske??

2010-02-25 @ 00:11:11
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen inte att det är spindlar i musslin, ät och njut den gör bra för magen,

KRAM på dig

2010-02-25 @ 09:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0