HEJ IGEN


Sådär, nu har det gått lite mer en vecka till och med. Bra jobbat! För det är faktiskt precis vad jag har gjort! Jobbat! Dygnet runt typ. Förra måndagen bjöd på WeSC och sen en trevlig sushimiddag med Maja. Tisdag klippte jag hemma på min pilot, jag har hittat på ett programformat och produktionsbolaget jag brukar jobba med gillade idén så nu måste vi bara få in kanalerna på samma spår... Sen drog vi till IKEA och köpte ny soffa som vi båda (jag & Robin, inte prodbolaget) älskar!! Onsdag blev det MTV och mer klippning. Torsdag, fredag, lördag bjöd på WeSC och sendan hemgång, middag, pilotklippning och sömn för att sedan börja om på samma sätt nästa dag. Igår jobbade jag på WeSC 11-18 och när jag kom hem däckade jag i nya soffan i två timmar innan jag stekte på lite fiskpinnar och gick och la mig igen. Egentligen är det tur att Robin är bortrest, jag har inte direkt någon tid över till socialt umgänge känner jag. Idag blir det pilotklippning på fm, sen läkarbesök (nervös) och sen ska jag producera ljud åt MTV runt halv fem. Sen hem och i morgon MTV igen, på onsdag ska jag presentera piloten på prodbolaget och torsdag, fredag, lördag blir det WeSC igen. Dom kallar mig galen på jobbet och det kanske jag är. Kan inte låta bli att börja längta lite till söndag den 28 februari, min första lediga dag på två veckor. Det här med att stå nio timmar i butik för att sedan gå hem och jobba ytterligare tre-fyra timmar med klippning är väl egentligen lite väl överambitiöst, till och med för att vara jag. Men ge inte upp hoppet vänner! Jag hör av mig under vecka nio, LOVAR! ♥♥♥

Säg nått!
Postat av: Frida

haha, skönt att höra att du lever min vän =)

Puss på dig!



P.s jag kan nog hålla med om att du är en smula (jättemegamycket) galen! men du är duktig!

2010-02-22 @ 20:59:32
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Jonna

fan gumman, du måste ringa och berätta sånna nyheter. vill höra om programiden juh!! Ring mig!! Berätta!!

puss

2010-02-22 @ 22:50:11
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Frida

Alltså, jag är gärna kocken, för jag lagar mycket godare mat än anders, HAHAH! men diska och tvätta får han gärna vänja sig med att göra. Jag menar, det är ju mycket roligare att stöka till om anders städar upp efter mig =)



Haha ja, du är nog den mest hypokondriska människa jag känner =) men jag lovar att jag ska ta hand om dig om du blir sjuk på riktigt, haha.

Lycka till med klippningen honey! och du, snart är det mars, och då kommer vi till STOCKHOLM! :D

PUUUUSSSS!

2010-02-23 @ 16:59:52
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0