-BLABLABLA -VA?


Kul igår! Jag och Johanna drack vin och sen drog vi till Debaser där bästa Kristofer Åström spelade. Hur bra som helst! Tyvärr spelade han inte vår favvolåt men man kan inte få allt. Sen kom Niklas och Berto och då tog dansgolvet fart! Vi var on fire! Sen började den riktiga festen på tunnelbanan hem när vi blev uppraggade av tre tolvåringar som ville "bjuda på snickers". Man ba, nä tack. Dom frågade hur gamla vi var och det var askul.
Jag: Jag e 86a.
Johanna: Jag e 81a.
Kidsen: 91a?!
Vi: Nä 81a. Gå hem och sov.
Sen åkte jag hem och försökte vara tyst eftersom Robin skulle gå upp klockan sex, jag tror jag lyckades rätt bra!

Idag är jag ledig. Känns helt konstigt. Som vanlig sticker mitt dåliga samvete när jag inte jobbar. Det kommer liksom med företagandet, en dag utan jobb är en dag utan pengar liksom. Men jag antar att man måste vila nångång. Ska kolla in Weekday-rean på söder tror jag, skönt att glida runt i affärer ensam faktiskt. Sen ska jag ju klippa ett inslag åt MTV i kväll och skriva karaktärsbeskrivningar till min pilot men, det är ju inte riktigt jobb... eller? Jo det är det nog, jag kanske kan släppa mitt dåliga samvete för en stund och bara njuta av plusgraderna! SEE YA!

Såhär ser jag ut idag. Ashet givetvis.

Säg nått!
Postat av: Frida

Haha det är ju du som är den roliga!

Jag tror nog vist att du kommer bli en bra mamma, fast jag tvivlar inte en sekund på det där med

flingorna ;) haha!

Men jag kan köra lite sommarkollo ibland så ungarna får lite riktig mat, haha!

PUSS!

2010-03-03 @ 12:26:37
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0