WeSC


haha längst bort i hörnet står jag och.. övervakar festen eller?

Igår var jag och Robin på Kungsgatan för lite öl, skatefilm och Berrics-event. Tog inga bilder så jag snodde från hemsidan. Det blev inte så sent eftersom Robin går upp fem på mornarna som sagt men det var kul så länge det varade.. haha! I morse var jag där och städade upp efter den vilda natten och sen har jag hängt där hela dagen. När vi stängde vid sex passade vi på att dricka lite kvarvarande öl och käka pizza innan dom skulle dra igång sin inventering, mysigt! Och i morgon väntar vår inventering på PUB klockan åtta. Rolig 1a maj liksom! Men sen när vi är klara vid elva så är jag ledig så jag ska ju inte klaga!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0