Tisdagkväll


 

Här sitter jag och firar in onsdagen med ett glas vitt, ja, mjölk då. Hörlurarna är för att min fina kille ligger och sover i sängen ovanför mig. Måste visa hänsyn!
Det har varit en bra dag! Först hann jag städa efter helgens bravader, sen kom Alex på lunch och sen har jag jobbat tre timmar med Johan och Ewah. Sen när jag kom hem lagade jag jättegod pastasås efter mammas recept rakt ur minnet. Jag som har noll matkunskap. Måste vara för att det har varit min favvomat all time hur länge som helst, det var väl smaklökarna som berättade för hjärnan hur det hela skulle tillredas. Nu tror jag att jag ska krypa upp och krama min kille lite! Sambo är verkligen min grej, blir glad varje gång jag kommer hem från jobbet, knackar på dörren och vet att snart kommer världens finaste leende och öppnar!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0