Helg


Hittade feta bilder från tidigare kalas hos fina Johanna! Nu blev ju lördagspeppen snäppet högre, om det går!


Nu är det dags för mig att slänga i mig lite cornflakes och på mig lite kläder. Eftermiddagen bjuder på jobb men först en sväng förbi vårdcentralen och lite nya blodprover. Synd att jag ska vara en sån fegis för nålar, hade blivit världens sämsta knarkare. Svimmar ju typ när sköterskan börjar prata om det. Sist ville dom att jag skulle sitta på en stol med armen på bordet. Man ba: HAHA! Tjena. Väntade tills den där stora fåtöljen med ställbart säte och ett litet stöd för armen på sidan så man slipper titta blev ledig. Man är ju inte född igår, den där stolen kändes ju inte som den bästa idén, snacka om att man slår sig när man svimmar på den. Då är det ju bättre att bara kunna sjunka ner i fåtöljen lite extra när man känner att blodet börjar lämna hjärnan. 2 cool 4 school liksom, eller ja, smart då.

Säg nått!
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

härliga foton =)

2010-04-23 @ 11:05:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0