HEJ LIKSOM!


Sådärja! Kul tjej tillbax! Blä liksom, förut gillade jag att skriva men nu tycker jag det är trist. Gillar bara att skriva sagor och sånt egentligen. Det här med blogg är nog inte min pryl ändå. Jag och Robin har städat hela lägenheten + vinden inför våren, det tog bara två dagar, är nästan helt klar. Jag säger bara CRA- wait for it-ZY! Nu är det sjuk fint här. Vi har köpt ett superbord! Det är hopfällbart så det blir supersmalt och sen kan man fälla ut det så man får plats typ tio pers. Äntligen kan vi bjuda hem folk! Har ju varit lite segt att säga att "stolarna går sönder om man sitter på dom" men nu är ju det problemet löst. Fyra fina vita stolar. I löv IKEA! Robin har varit handyman och bytt ut alla lampor också, visserligen lagom till vårljuset men jag väljer att se det som att vi ligger lite före inför hösten. Så här fint har vi det!

MYSPYS!

Annars har jag ju varit hemma på påsklov och festat järnet med grymma brudar, kommit hem till Sthlm och gjort Maybelline-kampanj på MTV, hängt med Lotta på Teamwork och stilat på WeSC. Hänger numera även i butiken på Kungsgatan, vackert! Just nu är jag ensam hemma vilket inte är kul, lägenheten känns helt plötsligt alldeles för stor. Bu! imorgon blir det jobb, fredag bjuder på Maja-häng och lördag är 25-årsfest. Sen ska jag låsa in mig och pussa på min kille på söndag! Det är vår och vi njuuuuter!!


Säg nått!
Postat av: Jonna

Du MÅSTE blogga.. eftersom varken du eller jag har tid just nu så är detta ett skitbra sätt att ändå hänga med i ditt liv :p

puss bb

2010-04-16 @ 00:15:16
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0