Fredagkväll i Vasastan


Har varit och ätit middag med mamma, pappa och min gudmor på söder. Myyys! Jag bjöd för ibland måste man vara snäll ! När vi skulle ta bussen hem fick jag sms från en av mina fina göteborgskompisar att dom skulle komma och kolla på Markus i morgon och så undrade dom om jag ville följa med. Kalasbra att jag redan hade tänkt gå dit med andra fina vänner! Nu blir vi ännu fler och ännu roligare! Undrar om dom har läst min blogg och kände på sig att dom var saknade...

Är ensam hemma just nu för Robin är ute med sin kompis Slim och gör staden osäker! Jag ska ju jobba i morgon så jag kanske ska sova snart... Men några missade avsnitt av Hollywoodfruarna kanske jag orkar med? Snabbspolar förbi alla utom Maria, tycker hon borde få en egen show snart!


Här är föresten bevis för att jag inte fegade ur när det kom till nålarna! Känner mig alltid duktig och modig när jag har tagit prov, är nog för att jag brukade spendera en hel dag på sjukhuset när jag var liten bara för ett enda litet stick, skulle ju sitta och grina några timmar före och efter liksom. Tur att man har vuxit ifrån det i alla fall...

Säg nått!
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Växer man ifrån det?

I så fall när?



Brukar det ske efter 18 års ålder? Eller?



Sv: HAHAH! Ja, hon som står på tå och skrattar för sig själv samtidigt som hon duschar. Duschar inte alla så liksom?

2010-04-29 @ 16:15:46
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0