TYST, JAG SPELAR!



Jag: Vad ska vi göra nu?
Robin: Tyst, jag ska spela en kärlekslåt till dig nu!

Har varit hemma hos Robin hela helgen! Vi har inte gjort någonting, vi har bara varit hemma och kollat på film. Alltid när vi ses så ska vi alltid göra tusen saker och träffa tusen människor och även om det är jättekul så var det skönt att bara ta det lugnt. Men nu har jag återigen vant mig vid att vakna bredvid honom och då är det ju extra jobbigt att gå och lägga sig nu och veta att jag vaknar själv i morgon.

Men apropå romantik, i morse när jag vaknade vände jag mig mot Robin och började berätta vad jag tänkte första gången vi sågs. Sen frågade jag hur många "dejter" det tog innan han blev intresserad av mig. Då fick jag det här svaret: Alltså, vad är det som får dig att tro att jag är intresserad av dig?


Jag säger bara: ROMANCE!


Back to work i morgon då, eller redan nu faktiskt. Men tillbaka till MTV i morgon. Synd att jag är för trött för att orka kolla på VMA i natt. Det lär ju vara det enda folk kommer prata om på lunchen i morgon...

Säg nått!
Postat av: Jonna

hahaha han är ju rätt rolig den där Robin :)

2009-09-17 @ 14:09:22
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0