TUESDAY



Köpte ett armband idag. Skitfint! Men jag tänker inte säga var för då härmar alla mig. *Kissie* (Köpte det på Lindex för 39.90) Har lagat asgod mat. Korvstroganoff. Hörde en på tunnelbanan snacka om det och blev sugen. Då är man vuxen liksom, när man får äta vad man vill varje dag. UNDERBART!

Rolig grej när jag kom hem från jobbet idag. En pappa satt på innergården och hans två små barn skejtade på asfalten. När jag kom genom gatuhuset (bor gårdshus) så gömde sig kidsen på varsin sida om dörrposten.
Pappan: Haha dom blev visst rädda för dig.
Jag: Hehe ja jag såg att dom gömde sig...
Pappan (jätteglad och uppriktigt intresserad av grannsämja): Ja, haha!
Jag: Mmmm, men det är nog bäst det.
Pappan: ?
Hahahaha! Stackars lilla pappan som tror att det bor en galning i huset. Försökte släta över med lite "asså ne jag skoja" men när jag kom ut nästa gång hade dom gått in.

Säg nått!
Postat av: Anonym

haha! knäppo! Puss!

2009-09-15 @ 20:20:22
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Jonna

fint armband snäckan :)

2009-09-17 @ 14:10:11
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0