SJÄLVPORTRÄTT




Har satt upp nya tavlor. Alla mina tavlor består av modell/reklam-bilder från typ ELLE och sånt. Har liksom aldrig varit mycket för riktig konst. Ska självklart låtsas att det är jag på bilderna om någon frågar. "Äh den där gamla bilden, den är från när jag hängde i Paris med Gaspard Ulliel, länge sen man hörde från honom föresten..." Blir perfekt.

En gång för några år sedan hade jag Kate Moss som visningsbild på MSN (HAHA!). Då frågade min kompis när den bilden på mig var tagen. Ha ha ha säger jag bara! Obs. Vi är liksom ej lika. Hon är supersnygg. Jag är bara en vanlig brud som kan se bra ut om ljuset inte är för starkt och om jag inte står för nära. Typ. Men det är ju kul om folk tycker att jag ser ut som Kate. Ska låtsas att alla tycker det from now on. Fatta bra man kommer känna sig då. Får ta ner min spegel först bara så jag inte blir överraskad när jag går förbi.

Ska jobba Ladies Night ikväll i Globen. Tydligen var det bra om man hade svart kavaj. Det har inte jag så jag måste gå ut och köpa en. *flashar med cashen* Hoppas jag hittar en billig som ser dyr ut. Hehehe! Älskar sånna köp. Köpte min väska på second hand för 350 spänn. Tror den har kostat typ 35000 ny så det var ju lite av ett kap. Synd bara att jag gör sånna fynd en gång per sekel typ. Och eftersom jag inte är så gammal så betyder det att mitt senaste fynd borde varit runt -94 och eftersom jag var åtta år då så gissar jag att det var extrapris på godis eller nått liknande. Blir iof fortfarande glad när jag ser att det är det. Äter tills jag dör då.

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0