MIDDAG




Fick sjuka begär efter sushi så jag fick springa ner på hörnet snabbt som attan för att hinna innan dom stänger. Det måste vara så här det känns att vara gravid och känna att man typ måste suga i sig 147 mandariner. Man känner sig inte hel förren man tillfredställt sitt behov liksom. (Obs. Är ej gravid. Robin, jag lovar!)
Anyway, när jag kom rusandes höll snälla farbrorn precis på att plocka in möblerna.
Jag: Alltså, får jag köpa mat, är det öppet? (Note to self: börja träna. Anfådd!)
Gulliga farbrorn: Ja ja det är öppet! Jag väntar på dig såklart!
Tack tack bästa sushistället! Jag beställde 4 lax och 4 avokado, samma som alltid fast jag är mätt efter två bitar, och snälla farbrorn gav mig en lax extra. Synd att jag redan börjar bli mätt då som sagt. (Äter ju när jag skriver. Jey multitasking!) Borde egentligen ha ätit mina lasagne-rester men den blev så jävla äcklig! (Surprise)

Har loggat långfilm hela kvällen. Var faktiskt askul! Har aldrig jobbat med film så det var ju kul att prova det! Ska göra det imorgonkväll också. Men först ska jag göra ett annat jobb under dagen, men det berättar jag om imorgon. Vi kan kalla det en teaser, det är iallafall vad Jonna skulle ha sagt... Hehe!

Och just det! Alltså älskar miso-soppa! Så sjukt gott! Svepte i mig hela skiten direkt ur burken så fort jag klev över tröskeln. Hann inte ens ta av mig jackan.

Säg nått!
Postat av: Jonna

HATA misosoppa.... ÄLSKA Suchi :D

2009-10-01 @ 23:10:03
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0