KUL TJEJ


Sådärja! Vilken kväll det blev igår! Oj oj oj!
Nä, det blev det inte alls ju.
Jag var så trött så jag gick och la mig klockan åtta. Helt sjukt, har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Det var bara att ringa kompisarna och säga att jag inte orkade. Kul tjej! Men det var bra för i morse vaknade jag kl nio utan att känna att jag ville dö så jag städade lägenheten och snart ska jag tvätta. Det gäller ju att passa på liksom. Jag använder veckans enda lediga dag till mina favoritsysslor. Eller?

Ska snart glida hem till Alex och lämna hans gröna kort. (Nä, han har inte lånat mig ett AmEx. Det är inträdeskortet till Gröna Lund bara.) Undrar vad jag ska göra ikväll sen då? Köpa pizza och kolla på film tror jag. Ännu en helkväll med mig själv. Jag känner att det är nödvändigt om jag ska orka en vecka till i samma tempo. Man måste ju tänka lite framåt liksom. (BLÄ!) Jag saknar tjejen som gick direkt från jobbet ut på krogen och sen direkt därifrån till jobbet igen. Hon var grym ju! Inte lika tråkig som jag. Det är synd att jag inte orkar lika mycket som när jag var 20. Hahahahaha! Ofta man har ändrats a bit på tre år... Jag kommer igen, det lovar jag!


Party-prinsessan?

Säg nått!
Postat av: Anonym

Äre så? haha stackars. Men så här i efterhand kan du ju få lite cred för din tidiga analys :) ja alltså man kan ju börja fundera! annars har hon en jävligt hängig fitta, och det vore ju nästan ännu värre. yyyaaak!



p.s angående din städning och dyligt.

Det kallas inte tråkigt, utan vuxet. Sen kan man ju visserligen tycka att vuxenlivet är tråkigt =)

2009-09-06 @ 20:42:52
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Äli

Vuxenliv är sjukt tråkigt, varför ska man vara vuxen för? Finns ju inget som är vettigt med det..

2009-09-10 @ 01:03:23
Postat av: Äli

PS. Vad hände med mitt AmEx? När får jag tillbaka det? DS.

2009-09-10 @ 01:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0