JOBB


Är naturligtvis på jobbet. Har så mycket att göra att det är galet. Jag älskar när det är så, på riktigt alltså. Det är så jävla ostimulerande när man inte har nått att göra. Igår efter Håkan gick jag, Maja, Emelie och Anders till Friday's. Vi fick också sällskap av Anders ragg och hennes kompisar. Djn där var grym, det sa jag till honom när vi gick också. Vi drack asgoda drinkar och bara njöt av livet liksom. Sjukt nice efter min arbetsvecka. Dog typ redan vid tolv dock så det blev ingen helkväll. Men det kanske det blir ikväll? Jonna nämnde Collage... Vi får väl se. Måste hinna hem och sova lite i så fall bara. Just nu passar jag bättre i Thriller-videon än på krogen.


Bilden är från min och Mickes roadtrip typ -07. Ibland saknar jag att vara blond men jag tror faktiskt håret skulle ramla av om jag försökte bleka det nu, med tanke på hur mörkt det är...

Säg nått!
Postat av: Anders

"Anders ragg". Gillar den. Haha!

2009-09-06 @ 22:57:09
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0