GOD MORGON




Sitter och väntar på bästa Lotta. Vi ska åka upp till Atmosfär och kolla vad jag kan göra med långfilmen. Har inte träffat henne sen maj typ, bara pratat i telefonen. Ska bli askul! Vi jobbade sjukt tight på Teamwork. Sov på kontoret för att inte sabba deadline. Haha! Good times!

Är sjukt varmt här alltså. Min brorsa är i Trysil, där hade det snöat när han körde över fjället. Fan vad jag längtar efter att åka bräda! Vill åka till Alperna i maj och glida nerför bergen i t-shirt. Sjukt soft! Men innan det blir det nog en del Trysil, hoppas jag!

Yeah yeah bäst att packa ihop grejerna, snart kommer hon väl!
Föresten, är jättekul att så många läser och kommenterar! Jag blir jätteglad och jag kollar på alla era bloggar och ni är superfina allihop!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0