GIRLS NIGHT OUT




Som vanligt när jag jobbat har jag inga andra bilder att bjuda på än mitt i efterhand fotade backstagepass. Hinner liksom inte riktigt med att fota i stridens hetta så jag tar aldrig med mig kameran. Eller om jag ska vara helt ärlig så brukar jag ju bara dra runt på olika location och sno åt mig pass som jag sedan fotar, lägger upp och låtsas är mina... Hehe! Nä men det var iallafall ett lugnt pass igår. Jobbade 16 - 00.30 och eftersom jag passade uteslutande backstageingången och green room så kunde jag ju bara stå där och se trevlig ut. (En bedrift i sig iof) Kvällens bonus var ju helt klart när jag och Charlie hängde vid signeringen och väntade på att eskortera för då satte vi oss nämligen på golvet. Som synd var hade någon spillt vatten/vin/kiss på heltäckningsmattan där jag satte mig så sen såg jag ju ut som jag kissat ner mig när jag gick där med Martin Stenmarck och Andreas Johnson bakom mig. Hehe! *snygg tjej* Jaja, man får inte vara så jävla noga liksom...

Sen mötte jag upp Maja och gänget vid Strand för min egen Girls Night Out. Eller nä, Anders var också med! Vi slog på stort med drinkar. Jag sa åt bartendern att han fick göra vad han ville och jag tror han körde på "lite av varje" för det var förjävla starkt. Vi kom ju inte dit fören kl ett så det blev bara en timmes dansande innan det var dags att dra. Då blev det efterfest hos Maja i fina Nybohov med tacos & rödvin innan vi somnade i sofforna. Jag tog givetvis den stora! Anders fick ligga som en liten larv i minisoffan. Han kände sig pigg och fräsch i morse. Haha! Själv sov jag ju som en prinsessa eftersom Maja tydligen kommit och gett mig ett extra täcke under natten. That's what friends are for!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0