FOOD




Håller på att laga lite mat. Alla som känner mig vet att det är understatement of the year att säga att det inte riktigt är min grej. Är ju inte Mat-Tina om ni förstår vad jag menar. Saken är att när jag lagar mat så blir det liksom gott (JO! Det blir det visst det!!) men jag orkar liksom aldrig göra det för jag orkar aldrig börja. Men nu har jag iallafall gjort lasagne och jag har använt färdig mix och läst på paketet precis hur man gör så här ska fan festas nu alltså! Har tänt ljus också. Är så jävla mysig så jag vet inte vad!

Tänkte lite på det här med musik också när jag lagade som bäst. Alltså folk är så jävla insnöade på att musik ska vara ballt. Jag har lite svårt för det. Musik är ju liksom kul. Hatar folk som bara "Mjo jag gillade dom förut men nu tycker jag dom har blivit lite mainstreem". Man ba "Jaha, jag gillade ju dig förut men nu tror jag att jag ska gå och lyssna på Beyoncé!"

Alltså, det luktar bränt nu. Skit.

Säg nått!
Postat av: Äli

Vilka idioter säger så? Garanterat jävla media-folk. Musik lyssnar man på för att det är bra

2009-09-28 @ 00:18:07
Postat av: Anonym

hej anna! din blogg är svinrolig! eller.. du är svinrolig! ville bara säga det. hoppas allt är bra! kram amanda fast

2009-09-28 @ 10:45:08
Postat av: anna

vad gullig du är Amanda! Vad kul att du läser! :) Allt är bra med mig, hoppas du mår bra också! Kram!

2009-09-28 @ 12:13:58
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0