FAVORIT


Här är mina favvogrejer all time. Ingen ordning utan bara det jag gillar att ha framme eftersom det påminner mig om grejer jag gillar! Använder min lägenhet som ett showroom/scrapbook över mitt liv. Mitt rum hemma såg ut så, min första lägenhet såg ut så och det bästa betyg jag fått för min inredning var när Gina kom hem till mig första gången och sa "Ja, man ser ju att det är du som bor här iallafall..."

BD, Clara & Otto, dreads/photoshoot/highschoolmemories & Håkan

Brädan, festivalbilder, dalahästen, lurarna, Bon & BD-boken

L'Oreal-reklam från 1986 (bästa året ofc), backstagepass från jobb

Såg nyss Hollywood-fruar. Alltså, hahahaha! TV3, jävligt bra kört! Hade älskat att klippa det där. Förstå hur mycket behind the scenes det finns! Hade liksom aldrig velat gå hem från jobbet...

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0