THIS IS IT



Köpte precis biljetter till MJs film. Jag vet, alla snackar om att han mådde skit och att filmen bara är ytterligare ett sätt att tjäna pengar på honom efter hans död men jag kan inte låta bli. Dom riktiga fansen säger att dom hellre vill ha honom alive än live och det är ju sant men ändå, fan vad coolt det kommer bli!

Hade helst velat se filmen på en stor biograf hemma i Sthlm men eftersom jag fortfarande är hos Robin så får jag se den här. Tänker se den igen i Sthlm sen ändå. På ett sätt längtar jag hem, inte från Robin men jag längtar lite efter stan och min lägenhet. Men eftersom jag inte jobbar just nu vet jag ju att jag kommer längta bort igen så fort jag kommer dit... Nackdelen med frilans är ju att man är ledig mycket och det tröttnar man på rätt fort. Jag vill mycket hellre göra något!

Frukost kanske?

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0