MAJA + F12


 

Maja och jag körde fest på bästa sätt i lägenheten med rosé och partymusic. (Maja körde en ensam förfest med mobilen ett tag också så Johanna fick vara med.) Sen drog vi till F12 där det var modevisning. Trappan var catwalk och det var så trångt så det nästan blev svårt att se kläderna. Ett 20-tal fotografer nedanför och helt fantastisk kläder. Kära vän Oscar Gränse visade plagg ur sin kollektion. Jag tror han kommer kunna bli något. Och det tycker jag inte för att jag känner honom utan för att han (och en till tjej) var dom enda som visade kläder man verkligen kan bära privat. Nog för att hon med folieplaggen hade fantasi men det kändes lite svårburet... Tog tyvärr inte med mig kameran så det var ju synd, får ta igen det nästa gång!

  

Hade min svarta klänning som tröja, älsklingsshortsen från WESC och mina killerheels.


Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0