TIME TO GO



Fick bli en photobooth-bild fast Robin hatar dom. Han tycker jag ser "konstig" ut när jag använder det. Jag tar det som en komplimang, haha!

Nu är jag iallafall redo att dra till Söder och fixa lite. Kl fem ska jag träffa Anton och kl sex ska jag träffa Jonna, eller iallafall bestämma var och när vi ska ses. Det blir vindsstädning idag ändå. Som Jonna sa förut "Du och jag vi är sånna där som får plats med hur mycket som helst på en dag". Kanske det, Jonna är helt klart det, jag kan när jag vill. Idag har jag hittills bara hunnit äta frukost.

Drömmen lever fortfarande. Håll tummarna för mig!

Säg nått!
Postat av: simone

sV Hahaha, psykotiskt ja ;) Nej jag förstår dig - man bildar en egen version, precis som när man läser en bok :D

2009-12-01 @ 16:03:33
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Andersss

Hey, för vad håller jag mina tummar blåa?!

2009-12-01 @ 23:08:46
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0