SHOPPINGBLOGGEN 2.0



Gav mig ut på lite shopping efter jobbet. Dagens bästa köp är helt klart Håkan H:s dvd. Jävlar vad jag grinade på P&L när Håkan gick där på slutet och sa att "det här är nog sista gången vi ses på ett tag". Det var så sorgligt! Som tur var möttes vi bara några månade senare, Håkan och jag. Men jag hade nog grinat lika mycket ändå, även fast jag hade vetat vad som skulle komma. Ska förbereda mig mentalt, sen ska jag se den, tillsammans med en förpackning näsdukar tror jag.

Köpte andra grejer med! På HM HOME. Är en skön känsla när jag köper två handdukar istället för en för att Robin ska ha en sen när han bor här. Jag har bara en av varje färg på handdukarna annars. Nu har jag börjat med två. Mys! Köpte en badrumsmatta också. Allt är så sjukt billigt där. IKEA borde se upp, bara ett tips Anders...

Sist men inte minst har jag köpt galet mycket senap. Den är visst slut i hela Dalarna. Klart man ställer upp liksom!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0