VOICE'09


Jobbade hela dagen igår i Kungsan. Drog kablar och satte upp kameror. Började sju på morgonen och inte fören 20.00 drog festen igång. Då stod jag på scenen och filmade hela kalaset så att dom som stod lite längre bak också kunde se på storbildsskärmarna. Var 25 000 människor där tydligen. Var en häftig upplevelse att stå där mitt på scen, var dock för koncentrerad för att kunna njuta av det. Har inga bilder från vare sig dagen eller kvällen men den som vill se mig jobba kan ju kolla i Kissies blogg eftersom jag tydligen är med på film där. HAHA! 

När vi var klara och nedriggade och allt drog jag på mig klackarna och kvistade över till Café Opera och efterfesten. Träffade massor med folk som jag jobbade med på Voice så jag hade jätteroligt men vid halv två sa mina fötter tack och godnatt efter timmar av dans med Jonna så vi gick ut och drog på oss Conversen utanför Victoria och sen var det bara att kila hem!


Säg nått!
Postat av: Jonna

Jag kollade Kissies blogg... jättesöt är du med kameran i HÖGSTA hugg :D

2009-08-16 @ 20:29:26
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha eller hur. ser sjukt proffsig ut liksom... haha!

2009-08-16 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0