TRÄDGÅRDEN





  

Efter jobbet i fredags sprang jag hem och gjorde mig så fin jag kunde eftersom Robin var på väg ner till stan. Vi hade ju inte setts på tre veckor så det var ju lika bra att visa sig från sin bästa sida... Efter lite rödvin drog vi till 7eleven för improviserad middag och sen vidare mot Skanstull och älskade Trädgården. Mötte upp Nilsson vid t-banan och sen var det bara att gå in på festivalen. Vilket ställe! Jag tyckte om Trädgården när det låg nere vid vattnet vid centralen men det här var ju över förväntningarna! Var precis som att komma in på en festival! Stället tar 3000 pers och man kunde spela supernintendo och rundpingis, på en scen spelade ett liveband och när dom var klara började Jacob spela skivor så dansgolvet (grustaget) gungade! Allt huserade under bron och det var det mest perfekta ute/förfestställe jag varit på ända sedan jag flyttade hit. Tyvärr verkar det som att myndigheterna vill stänga det hela men det får vi väl innerligt hoppas att dom misslyckas med. Jag vill spendera alla sommarkvällar på Trädgården en lång tid framöver!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0