Trevlig stämning


Klipper frenetiskt musikvideo här hemma. Belönar mig med paus ibland, dvs kollar bloggar som jag vet att jag redan läst för att se om någon har uppdaterat = no life. Fina killen frågar mig om det går bra att se en film medans jag jobbar.
Jag: Ja, om du har hörlurar.
Fina killen: Mja haaa, jag ville liksom kolla på den stora tvn...
Jag: Nä! Du får kolla på datorn med hörlurar, annars hör jag inte vad dom sjunger.
Fina killen: *ledsen blick*
Jag: Mitt jobb är faktiskt viktigare än att du vill se på tv.

*Snälltjej_86* Ibland jobbar jag extra som den elaka häxan.

Ps. idag när jag kom hem var jordgubbarna som var kvar redan mögliga. Är det inte jävla typiskt?

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0