HEJ IGEN LOVERS


BACK ON TRACK. Eller? Är sjukt trött. Vi var på WeSC-invigningen igår och lattjade. Det var kul men som vanligt var vi dödens trötta så vi stannade bara två timmar. Har varit ledig ca två dagar dom senaste fyra veckorna. Det är nice! Ska sitta på psyket sen och räkna mina cash. Så vad har hänt? Jag och Robin har firat ett år! Vi firade med en dag på stan bara vi två helt lediga, lunch och fönstershopping. Och så fick jag en ny Tomas Sabo-berlock. Fick välja själv så jag tog en med ett hjärta och en nyckel. Jag har filmat för MTV och det innebar att jag fick träffa Tokio Hotel. Å WAOOOW säger jag på den. Dom var superheta. Nu kanske inte jag tyckte det riktigt men jag får väl lita på övriga experter som var närvarande. I morgon ska jag på musikvideoinspelning. Sen ska jag klippa den på måndag och tisdag, det kommer vara ett jobb som tar ca 24 timmar av dygnet. Jag längtar lite tills det är färdigt samtidigt som jag ser fram emot utmaningen. Utmattningen? Tror jag ska vara ledig lite snart, vore skönt att sola lite! I början av april kanske, om vi har tur. Nu är det dags att dra på sig finkläderna och sticka till WeSC. Sen blir det tacos hos MaPa. I morgon måste jag gå upp klockan fem. Jippikajey!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0