SÖTA PAPPA


Tydligen stod Måns Zelmerlöw i samma kö som mamma och pappa när dom checkade in sitt bagage på Arlanda idag.
Mamma: Kolla vem som står där!!
Pappa: Ja, jag tyckte jag kände igen honom! Det är han Alex va?
Hoppas du blir stolt nu Alex, vet inte om Måns är bra eller dålig att förväxlas med men så var det iallafall. Är glad att pappa inte följde sin instinkt att gå fram och hälsa. Kunde ju lätt ha blivit lite konstig stämning...

Lika som bär?
(Snodde bilden på din FB Äli... Hoppas OK)

Pappa berättade vidare att Måns hade haft en blond tjej med sig. Jag sa att det troligtvis var hans flickvän Marie Serneholt, fd sångerska i A-Teens, supersnygg och miljonär flera gånger om.
Pappa: Jaha, ja isåfall var det väl ett bra kap. Jag tyckte inte hon var något särskilt.

Inget särskilt?

Säg nått!
Postat av: Jonna

haha din papap verkar ju asball :)

och de är faktiskt rätt lika...

men att inte Marie skulle var något särkilt har jag svårt att tro... träffat henne några ggr, hon har ju lår som är lika smala/breda som mina underarmar liksom... bara det är speciellt :p

2009-09-12 @ 00:04:07
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: amandaa

Hans Kers mannen myten legenden! Säger bara det Hans Kers gör en aldrig besviken!haha.

Pusss fina anna!

2009-09-12 @ 09:46:28
URL: http://fredagslycka.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha Hans!

2009-09-13 @ 14:06:19
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0