UPDATE



Sådär ja! Dags att uppdatera. Har ju inte delat med mig av mitt galet spännande liv på typ fem dagar så jag fattar att mina tio läsare har saknat mig. Läste nyss att Kenza köpt en lägenhet för 1,8 mille. Är ju bara att gratulera! Jag hör av mig när det är min tur.

Helgen spenderades med min världsbästa fina kille! Vi hade hemmamys på fredagen och på lördagen gav vi oss ut på stan i jakt på en skinnjacka. Robin hittade en för 3000 spänn som han köpte så nu får han inte köpa nått mer det här året. Men den var värd det, sjukt snygg! Lillebror mötte upp oss på Odenplan så han var också med.

På kvällen stack vi tre till Simona som hade Brillfest (alla hade glasögon) och givetvis var det fotbollskväll! Tyvärr förlorade vi ju men vi var ändå vinnare då festen var sjukt kul! Jag fick mer än tillräckligt under västen (klänningen) och hittade många nya vänner. Tyvärr minns jag inte exakt vad som sas men jag skrattade mycket så jag ser det som en lyckad kväll! Kul att träffa Simona, Kim och Karin igen. Gamla Voicegänget liksom!

Söndagen spenderades i sängen och sen på kvällen vankades det Green Day med Lillebror så det piggade upp. Sjukt galet bra show. Älskade varje sekund. Bror var också nöjd! (Bjuder på dubbelhakan, brukar köra på det när jag är glad!)

Måndag spenderades på MTV för jobb och sen på kvällen blev det middag med lillebror och kusin Ryan. Jättekul att ses, var ju typ två år sedan. Skönt att ha honom i Sverige, iallafall för ett litet tag! 

Tisdag bjöd på mer MTV, ända till 23.30 faktiskt eftersom vår reklamfilms-inspelning drog ut som fan på tiden. Men vi fick ju middag och allting så det var ju helt okej ändå! Och Anna blev glad för att jag var kvar och hjälpte till men vad fan, man ställer ju upp för laget liksom! Får väl se om jag ångrar min medverkan sen, fick ju vara framför kameran den här gången. Det finns ju en anledning varför jag valt att jobba bakom liksom men det gick säkert bra! 

Idag har jag sovit hela dagen men klockan tre begav jag mig ut för att fika med Robins mamma Helena som var i stan. Trevligt! Vi drack Chailatte på Espresso House och pratade om massa olika saker. Sen kom Robins pappa så vi gick och köpte en gryta i en affär och sen gick dom till hotellet och jag gick hem. Håller på att frosta av min frys nu. Jag menar, det är ju lill-lördag! Klackarna i taket likzom! 
Lillebror på besök: Alltså, din kyllampa lyser inte för det är så mycket is här.
Jag: Eh a jag vet, frostar aldrig av det där. 
Lillebror: Du vet att den kan gå sönder då va? 
Jag: ? 
Tur att man är vuxen och vet hur man sköter ett boende liksom (som jag för övrigt skröt om för Helena, min vuxna sida alltså, tycker inte frysen räknas riktigt...) 

Har även skaffat riktigt internet. Surfade till 03.30 igår bara för att det gick så snabbt. Slutade när jag för andra gången klickade runt på expressen.se. Jag menar, nån måtta får det vara. 

Har köpt vindruvor. Ska äta det nu. Tack till alla som läst så här långt. Ni är fab! 
Puss!

Säg nått!
Postat av: robin

love du vet att "FAB" betyder Fuck all Bitches...=)

2009-10-14 @ 20:59:44
URL: http://robina.lonerider.se/
Postat av: Jonna

inte tänkt på att dela upp inläggen?? värsta långa novellen här :p

btw, bilder från brillfesten?

jag hoppas att du hälsade Simona att jag var/är besviken på att jag inte var bjuden!

2009-10-15 @ 23:56:16
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0