TÅGFEST



På tåget hem till Sthlm satt en asrolig unge och skrek.
Unge: Bruäääärp!
Tant mittemot: Jaha, vad var det där?
Unge (stolt): Så rapar en apa!
Tant: Jaha, det var en liten apa det.
Unge: BRUÄÄÄÄÄÄÄÄRRRPPP!!!!
Tant: Mmmm den var ju lite större den...

HAHAHA! Så jävla kul. Skrattade seriöst ihjäl mig. Fick lov att ringa Amanda och berätta. När ungen sen skulle gå av kröp hon in där man ställer bagaget och skrek över hela vagnen: KOLLA MAMMA JAG ÄR EN RESVÄSKA!
Man ba: Mimimi lilla gulleunge då! Längtar tills jag får en egen skrikapa. Fatta vad mycket alla måste garva åt sina kids 24/7. Skulle dö varje dag.

Frågade Robin varför han inte skriver i sin lonerider-blogg men han sa att det inte går att uppdatera när han har en ryggsäck på ryggen dygnet runt. Han menade att jag är lite klängig. Fattar noll, är ju bara kärleksfull?

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0