HEMMAFRU


(Här har liksom hälften redan smält. Fatta hur mycket det var!)

Håller som sagt på att frosta av frysen. Har precis suttit med min hårtork och smält lite. Känner sån makt liksom, lilla isen bara dör. Moahaha! Eh? Skoja bara.

Har dykt upp ett frågetecken här i min huslighet. Ska man spara lite is så det liksom är fryskallt i facket eller ska allt bort? Har googlat men fattar inte riktigt. Ringde min man men han visste inte heller.
Han: Men varför tror du att jag kan sånt här?
Jag: Du är ju kille?
Han: Jaha, kan man sånt då?
Kände att jämställdheten inte kommit så långt här i mitt hushåll. Så fort något är kopplat till ett vägguttag så måste jag rådfråga en man om hur det egentligen funkar. Eller inte när det gäller att klippa i för sig. Då är det jag som är King of the Castle. Men det här med frys, nä, det verkar svårt!

Ps. Vet ni hur man gör? Ice eller no ice?

Säg nått!
Postat av: Jonna

Du kunde ringt min mormor.. hon kan ALLT om att frosta av frysen. Hon åker tom hem till min brorsa en till två gånger om året och frostar av hans frys... She's cold as ice hahaha :)

2009-10-15 @ 23:58:23
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0