TRÈS BIEN


Här är min MJ-bok som jag skröt om tidigare idag.


Har varit på stan hela dagen med mamma. Har inhandlat nya stövlar, en halsduk, underkläder och en assnygg väska som jag lånade ut till mamma på en gång. Hon är nämligen ute med sina gamla kompisar så jag tyckte att hon skulle ha väskan och vara riktigt fin. Jag ska ha den imorgon på Roger och Majas tatueringsfest.

Efter shoppingrundan med mamma, som avslutades på NK med lite fikande, så träffade jag pappa och vi tog bussen till Bistro Paname och åt beuf bourguignon och champagnesorbet. Trevlig dag! Gillar mina nya fina saker men mest gillar jag min fina mamma och pappa! Ska avsluta med lite SATC tror jag. Ett glas mjölk till det.

Säg nått!
Postat av: Jonna

Heeeej!

Du, två grejer... var har du köpt boken??



och tatueringsfest?? Jag vill också :)



Ring mig imorrn (idag fre)... jag sover till 14... så ring kvart över. prick. Okej?? Bra :D

Pusss

2009-10-23 @ 01:24:27
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: robin

saknar dig love:(



jonna boken är köpt på ica maxi blge=)haha

2009-10-23 @ 09:40:06
Postat av: anna

jonna: jag ringer! ska till min morbror kl två så jag kanske ringer liiite senare, men jag ringer! :D



robin: men fan, säg att den var svindyr och köpt på typ akademibokhandeln. måste ju tänka på min status... haha! SAKNAR DIG MED!

2009-10-23 @ 10:49:32
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0