TIRED


Är sjukt trött. Orkar verkligen inte blogga. Fattar inte hur Blondinbella, Kenza, Kissie och alla andra pallar att keep up the good work. Fast det är klart, det är väl lättare att hitta motivation om man vet att 100 000 människor sitter och väntar på vad man ska dela med sig av...
Ska tvätta snart, i morgon ska jag på möte och sen drar jag hem till Robin! Har jobbat hela veckan, var på MTV torsdag till tisdag och innan det var jag på NG-film. Igår var jag ledig så jag var hemma hos Jonna och rensade garderob till Skrapan VintageMarket och sen blev det middag med Maja och Anders.

Idag blir det ingen bild. För första gången. Nästan så jag måste googla fram en... Fast jag pallar inte! Haha, jag är så dålig! Ska ägna kvällen åt mina sista fyra Sex & the City avsnitt, så Joonie kan få tillbaka boxen nån gång.

Ye ye, LATER SK8ERS som Elin Kling skulle ha sagt.

Säg nått!
Postat av: simone

sv: Ajaj, brännande fötter känner jag till.. fått ta av mig klackarna längst ner vid portan och gå barfota upp (bor 3 trappor upp) hellre det och duscha än den smärtan alltså.. :P

2009-11-26 @ 22:42:20
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0