VINTAGE MARKET



Kom och köp allt som jag har tröttnat på på lördag!!!! Har massa fina saker, hehe!

Blev precis bjuden på Noko-invigningen på PUB i morgon men jag är ju busy och redan uppbokad på fashionshow liksom *viktig* Alltså, BSB spelar på visningen i morgon. Måste ju lätt ägna hela dagen åt att välja kläder liksom! Nä kanske inte. Jag var aldrig så inne på varken BSB eller Spice Girls när jag var liten. Jag hade ett kasettband med Ace of Base som jag brukade lyssna på haha!

Speakin of kassettband, en gång fick jag förklara för en unge vad freestyle var. Man ba: jo du vet, iPod har ju inte alltid funnits?! Ibland tänker jag på att internet inte fanns när jag var barn. CD-skivor fanns ju typ inte heller. Ibland undrar man om man verkligen är född på 80-talet. Jag förstår att kids of today tror att man är typ 40-talist eller nått.

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0