VINDEN


Ska gå upp på vinden snart och plocka ner snowboardkläderna. Alltså, hatar vinden! Så sjukt läskigt! Det borde finnas nån i varje hus som bara var till för att följa med upp på vinden (och ner i tvättstugan) som man kunde ringa när man ville ha sällskap. Men med tanke på alla äckliga människor som finns så är det ju rätt tydligt vilka snuskiga gubbar som skulle söka dom jobben... Typiskt! Så fort jag kommer på en grym ide så är det nått som förstör! Kom på en superide för ett tag sen att alla borde ha små microchips inopererade så om nån försvann eller blev kidnappad så skulle polisen hitta den direkt och inte död i ett dike en månad senare. Men naturligtvis måste man tänka på alla psykon som är ute efter andra som skulle missbruka den här toppentjänsten för att kolla exakt var deras ex/span/random tjej dom sett på ica var så dom kunde mörda henne. Åååå hatar alla psykon alltså! Varför kan inte alla bara vara normala?! Fast om alla var det så skulle ju ingen kidnappas och då behövdes ju inte microchipsen i alla fall. Vilken jävla fail. Ser ni vad alla dom här moment 22 gör med min uppfinnarhjärna. Man tappar ju liksom skaparlusten helt. BU! Var var jag? Jo just ja, vinden! Om jag inte uppdaterat inom en timme så kan ni gå upp och leta efter mig där. Tyvärr får ni klara er utan microchips.

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0