NYSTART



Har ägnat dagen åt att tvätta. När jag var klar med det tog jag en runda på Söder. Köpte en helt otrolig pälsmössa på Hattbaren. Vit och mjuk och med öronlappar. Tror jag kommer använda den i många år! Nu måste det bara bli lite kallare. Annars blir det svårt...

Köpte lite schampo och sånt också, mitt hår är ju ett skämt. Har alltid använt billiga skitgrejer jämt och sen slängt i en inpackning typ en gång vart femte år. Säger sig ju självt att det inte är så bra. Men nu ska det bli ändring! Se upp modeblöggers, här kommer jag! (Kommer bli skitsnygg av det här schampot nämligen, man kan ta det lite varsomhelst för att ta bort vilket fett som helst, inte bara hårfett) ((Skoja bara, ingen ide du försöker Kissie/Dessie/etc))

Falukorv nu, är ashungrig. Idag har jag ätit två mackor med tomat och en avokado. Tur att det snart är jul, ska äta ihjäl mig!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0